Just me.



Jag tyckte den här bilden passar in bra. Jag är helt inne i mitt, och Domaren ser halvsur ut. Japp, that's us. Det är bara det att datumet är heeeelt fel. Det var under vår vistelse i Barcelona, innan vi skulle ut. Eller in. Jag kommer inte ihåg ifall Domaren tyckte det var OK att jag gick ut med den tröjan utan att han skulle uppfattas som pedofil. :)

Idag vaknade jag även upp med ett rött öga, och nej, jag snackar inte om boken! Det blir alltid såhär, varje sommar. Ett utav mina ögon eller båda i värsta fall blir illröda och kliar som in i helvete. Inget hjälper dessutom, hur mycket jag än försöker. Kan det vara pollen? Det känns som om det borde vara över nu, för jag har redan haft min snuva, förlorat rösten och huvudvärk. C'mon!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0