Körkortet

IDAG hämtade jag ut mitt körkort. Jag vet att det tog väldigt lång tid att hämta ut den, men den var faktiskt i Uppsala. Idag åkte jag förbi en snabbis och hämtade den med Domaren. Jag ser heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemsk ut på den och Domaren tog bild på min hemsida bild med sin mobil. Nu kommer han och resten av grabbarna sitta och skratta ihjäl sig som fan! Jävla muppar!

Jag önskar att jag vågade lägga ut den här på bloggen men jag vill inte skrämma de få läsare jag har! HAHA!

Men men, nu ska jag ta på mig myskläder, jobba lite och sedan kolla på 27 dresses! :) Jag har blivit totalt förälskad i klänningar sedan jag såg min lila uppenbarelse, den vackra klänningen. Ja ni.. Man vill nog alltid ha det man inte kan få. :(

nemo saltat sobrius.


Speak up!
nathalie

men det är så typsikt.. man ser ALLTID hemsk ut på vare sig det är körkort, pass eller leg.. katastrofalt :) hahaha

2008-06-25 @ 00:27:49
URL: http://nattow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0