Mycket som händer...

Ja, systern min har ju tagit studenten och jag har haft seminarium i Uppsala så det har inte varit så mycket tid över till varken Internet, TV eller solandet!

I tisdags så åkte jag och Domaren till Uppsala, och vi sov över där. Jag hade semiarium, och jag kände att jag ville ha lite sällskap. Lite onödigt kändes det att Domaren kom då jag la mig strax innan tolv, och han runt fyra! Stackars satt och kollade på TV hela kvällen, eller så låg han och stirrade på mig. Jag vaknade till då och då, så jag vet vad jag snackar om!

Nästa dag fick han hämta upp mig från skolan, och så åkte vi raka vägen till syrrans student. Inte det heller var så lyckats, då jag och D var sura på varandra. Det var inte sådär jätte viktigt eftersom jag kommer knappt ihåg var det var om, så.. I vilket fall som helst så hann jag till syrrans student, firade och tog det lugnt med familjen. Torsdags var ju en massa spring, hit och dit. Jag hjälpte mamma med maten, fixade småsakerna som behövs men träffade även Soma och Asrin för lite lunch! :) Det var jätte mysigt och den tiden uppskattas alltid med dem!

Fredags var ju bara att ordna upp allting, hämta massa saker hemifrån oss till mormor (där allt skulle vara) och sedan så började folk dyka upp och där satt vi fram till ett. Mysigt! Domaren & co. var också med, och det var lite roligt att se hur nervösa de var. Domaren har aldrig träffat min pappa på det här sättet, utan det har alltid varit att pappa sitter hundra meter bort och vet knappt vem D är. Den mest nervösa var nog ändå Serdar, som såg ut som en stel pinne. Stackars lilla tönten vår!

Jag hade det jätte trevligt iallafall, och nu fick Asrin och Soma äntligen umgås med Suhel så pass länge att de åtminstone fick ett hum om hur han är. Det bästa var att de kom väldigt bra överens, och det glädjer mig!

Aja, nu ska jag försöka gå och väcka någon så jag kan få lite sällskap!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0