Träffade Marina..

Jag har en kompis som också heter Marina. Jag och hon har varit internet-kompisar sedan.. ja, någon gång då jag gick i sexan. Idag träffade jag henne för andra gången och hon fick dessutom träffa Domaren, vilket jag är glad över eftersom hon har aldrig träffat någon av dem jag har dejtat. Jag tycker vår vänskap är cool, faktiskt.. För vi har lyckats hålla vänskapen vid liv, trots resor, pojkvänner, plugg, jobb och masas annat. Imponerade! Ett hurra för mig och Marina :)

Vi är sjukt lika också (som Domaren idag upptäckte) och det är nog därför vi har hållt kontakten. Vi båda är vädurar så det kanske är det. I vilket fall som helst så jobbar hon just nu på Silja Line så hon lär nog vara i Sverige rätt så ofta! Domaren ska försöka få henne att dra till Cosmonova, varför vet jag inte. Men men..

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Andra Marina

Instämmer i allt det ovannämnda :) Jättekul att ses, och hoppas det inte blir lika länge tills nästa gång... ;) Puss!

2008-06-24 @ 10:38:50
URL: http://bloggen.fi/marinasblogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0