Tråkig dag..

Det har varit en väldigt tråkig dag idag. Jag har bara suttit hemma, jobbat lite, tittat på fotboll (hatar Tyskland) och sedan.. ingenting. Mina systrar försöker muta mig med kärleksmums och myspys, men jag vet inte. Eller jo, jag vet. JAG SKA ÄTA! :)

Imorgon ska jag vakna tidigt, hoppa in i duschen, gå till läkaren och sedan jobba lite. Eller väldigt mycket jobb ska det bli imorgon. Typ, flera timmar.. WOW! :) HAHA... Domaren är sjukt avundsjuk på mitt jobb och sökte själv till den. Jag vet inte varför men det känns inte som ett jobb. Det känns som om någon kommer att dyka upp närsomhelst och skrika: HAHA, lurad! Att du skrev så många artiklar! HAHAHAHAHA!

Blir faktiskt ledsen när jag tänker på det för det skulle vara jätte skoj att få pengar och kunna njuta av sommaren, dessutom är det snart min syrras, mammas och Domarens födelsedag i september. Det blir även ett år för mig och Domaren i september, så det är mycket att ta i. Jag vill verkligen njuta :) Sedan ska jag försöka hitta en lägenhet och det kommer ju kosta en massa.

Men men, nu ska jag nog mysa lite med systrarna och titta på Anthony Hopkins (älskar honom). Han är så jävla cool.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0