YEEEES!

Turkiet är ute! YES! YES! YEEEEEEEEEEEEEEEEES!!

Ifall Serkan och Sevve läser det här (och kanske till och med Aylin) så vill jag bara säga att ni är mina vänner och jag tycker om er men fyfan vad jag är glad att ni åkte ut!!!!! WOHO!!!!!!!!!!!!

Jag hatar Tyskland men nu måste jag tacka dem. Tack! Synd bara att jag missade allas ansiksuttryck när de åkte ut och där fick dem, för att de leker sååååå balla och tror verkligen att de ska klara av att vinna EM. Är ni seriösa?! HUH?! 

Turkiet har åkt ut, nananananana!

Ps: vill bara säga att jag inte har något emot Turkiet, bara det att mitt ursprung säger att jag inte får heja på dem. De har varit väldigt dumma mot oss, väldigt väldigt.

Pss: ta det hela med nypa salt. Det är fotboll, ett spel, alla hejar på dem man vill! Låt gå! ADJÖ!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
nathalie

ja, faktiskt.. av någon skum anledning.. men sen är vi å andra sidan duktiga på att klara oss och ta oss vidare på bästa möjliga sätt. Det är därför jag tycker om dig, hihi:) läser fortfarande varje dag och förundras över hur vi ibland tänker och tycker så lika. Hoppas vi snart får en SUPERLYCKLIG period samtidigt :) ha de bra!

2008-06-26 @ 02:33:58
URL: http://nattow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0