Är i Stockholm.

Är just nu i Stockholm och roar mig. Eller nja, jag har faktiskt pluggat lite och nu väntar jag på min syster som ska ta med sig mat. Dessutom är inte vädret heller så stabilt som man skulle kunna tro att det skulle vara. Snö, snö och återigen snö. Igår åkte jag och Domaren hem från Uppsala då vi nästan höll på att dö. Ja, jag överdriver men det var ändå läskigt. Det var en lastbil/buss eller något stort som dränkte bilen med vatten så att vi inte såg ett skit. Tänk om vi hade dött? Usch!

Jag har också fått veta vart jag har min praktikplats. I Bålsta, såklart men inte samma skola. Jag är nog tacksam för det, men ja. Jag har ingen lust att praktisera och varför vet jag inte. Men jag måste nog ändra inställning och försöka tänka positivt. Jag har ju inga läxor under denna tid så på det sättet är det härligt. Men att vakna 8 varje morgon och jobba till 5... inte så lockande. Jag är fortfarande för ung för sådant.

Jag ska nog återgå till mitt pluggande. Är det någon som vill förklara för mig vad dharma betyder och hela historien bakom det får gärna göra det.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Rebeccaa

Hoppas du får en mysigt söndag! :)

2008-03-23 @ 15:24:19
URL: http://rebeccaasv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0