Inombords.

Jag vet att man ska hålla det mesta för sig själv men ibland vill man faktiskt bara säga det man har på hjärtat. Jag är inte den typen som är sur länge, utan jag släpper det efter ett tag. Jag kan sura otroligt mycket men under en väldigt kort tid. Men ibland så hatar jag den egenskapen hos mig för vissa utnyttjar det så sjukt mycket.

Väljer man att bli ihop med någon, och senare börja älska den personen så måste man börja värdera allt kring förhållandet. Vissa har väldigt svårt för det. Man är inte längre en person, utan två. Man måste tänka på sin partners känslor också, och anpassa sig ibland till henne/honom. Jag vet vad jag vill, jag har allt planerat och jag tvekar inte. Men Domaren är en 21-åring liten pojk som fortfarande har mycket kvar av planering av sitt liv. Vi krockar där. En hård krock dessutom.

Jag vet att ni som läser inte direkt förstår vad jag menar men jag är så sjukt trött på att ifrågasättas, diskutera samma saker hela tiden och få planera om MINA planer som jag har haft långt tidigare. Jag vet också att det är dåligt av mig att lägga fram vissa problem här på bloggen men jag måste. Jag blir ju galen.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0