Jahapp?

Ja, idag är en konstig dag. Jag vaknade tidigt för att träffa upp Domaren och det kändes rätt så konstigt. Eller ja, han var konstig. Vi pratade igenom allt igår, in i det minsta detalj och vi la fram många lösningar som vi både tyckte om, var överens om och kunde leva med. Jag fattar inte varför det var så konstigt idag, men samtidigt förstår jag att han ständigt tror att jag kommer gå min väg. Jag förstår att jag inte direkt är den man kan lita mest på då det gäller att stanna, men den här gången går jag inte. Jag stannar. Jag är nöjd nu, nöjd över de beslut han tog igår och vad vi lyckades komma fram med. Jag kan inte begära mer för det han sa igår var allt jag behövde veta.

Jag stannar nog kvar i Stockholm fram till torsdag morgon, det blir nog bäst så.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
paauz

Fin blogg du har, ha en bra dag :)

2008-03-24 @ 16:07:03
URL: http://paauz.blogg.se
Ida

Visst var den kul :)

2008-03-24 @ 17:30:44
URL: http://drinkitup.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0