Dålig dag.

Det har varit en jobbig jobbig jobbig dag. Massa tjafs från höger och vänster. Jag fattar inte vad det är med folk?!

Det hela började med att jag skickade minst hundra SMS till Domaren där jag talade om vilken idiot han är, hur mycket jag hatar honom och att jag aldrig vill se honom igen. Varför? Jo, för att han lovade en sak som han inte riktigt höll. Att jag vägrade säga vart han skulle är inte viktigt. Jag var arg.

Dessutom fick jag ett dåligt besked från något som har varit väldigt aktuellt i flera år nu. Det känns skönt att veta exakt vad det är nu, och hur man ska kunna hantera det. Men jag tog det ändå hårt. Jag vet inte, jag är en sån person. Denna nyhet, som jag helst inte vill tala om, gjorde inte saken bättre för Domaren. Nu var jag ännu mer arg över att han inte var där och tröstade mig. Vi började diskutera en massa kring detta, men det känns ändå ledsamt för mig. Jag vet att det inte påverkar honom, oss eller vår framtid men det svider ändå på något sätt.

Sedan har vi två andra tjafs som egentligen är helt onödiga. Den första, där det handlar om två personer som står mig nära var ju jobbigast. Jag önskade att man kunde samtala på ett lugnt sätt och därmed komma fram till en lösning. Jag önskar att det var så lätt. Jag önskar att du (tänker inte nämna namn) kunde växa upp, förstå vad som ÄR det viktiga och gå efter det. Vi kommer alltid vara här, men du måste också börja kämpa.

Det andra tjafset då var helt onödigt och ett stort jävla missförstånd. Jag har en vana att prioritera vissa människor före andra, men aldrig familjen. De har sin egen kategori som ingen kan ta platsen på, men vissa gör inte så. Det har jag förstått nu och även accepterat för länge sen. Varför folk ska ta upp det NU förstår jag verkligen inte, och att de ska göra en stor sak av det hela är så jävla löjligt. Jag har lagt det bakom mig, de andra som är inblandade har lagt det bakom sig. Varför ta upp det nu? Människor uppfattar vissa situationer på olika sätt, och man lär sig acceptera det. Inget mer om den saken, tack!

Åh!!!!! Jag är så trött på allt. Förlåt för felstavningarna som är väldigt många idag. (de brukar ju vara många, men inte såhär pass)

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

Jag tycker inte att det var dåligt stavat. Det är aldrig kul med tjafs och dåliga besked. Hoppas att allt löser sig!

2008-05-27 @ 19:39:38
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0