Problem.

Jag har ett problem. Ett stort.

           


Dessa två har jag haft "mitt öga" på ett bra tag. Men jag är osäker på armbandet eftersom den är för dyr och det är lite konstigt att jag ska köpa ett "I love you" armband till mig själv. Jag kan nog köpa en till syrran dock... Hm? 

Men jag är fredlig av mig så halsbandet blir definitivt av!

  


Lilla grodan följer med mig, utan tvekan! Det är INTE den grodberlocken jag har letat som en galning efter, men det får duga. Jag har tjatat på kyssjohanna.se ett bra tag nu och jag börjar känna mig pinsam. Man kan nämligen ta bort grodan från kedjan och ha den i en halsbandskedja, vilket jag har! :) En groda!!!! :)


  

Måste jag säga något?
Disney + Marina = Sant.
Den är så söt och gullig. Synd att man inte kan ha något eget i halsbandet, för då skulle jag vilja ha något betydelsefullt. Fast.. man kanske tappar bort då? Den är lite dyr för mig, men den är faktiskt rätt så fin. Jag tycker itne ens om guld heller, men fastnade för den.



Mamma klagar på att jag aldrig aldrig har klockor på mig, men det här var ju sjukt snygg!
Dessutom är det jobbigt att alltid tvingas ta fram mobilen för att kolla på tiden, men men..
Den är inte heller så dyr, runt 300 kronor.

Mitt problem är att jag vill ha dessa saker, till priset av 1400. Jag är student, och arbetslös under sommaren. Ska jag leva småfattigt under sommaren men njuta av dessa ting eller ska jag fortsätta drömma om dessa ting och kunna unna mig bad, mat, festivaler och festande under min ledighet?

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Maja

alla är fina!

2008-05-24 @ 19:50:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0