Uppdaterar sällan.

Jag uppdaterar väldigt sällan upptäcker jag och då tappar man massor av läsare. Men men.. jag har haft mycket att göra. Det är jobbigt att vakna 6 på morgonen, vara hemma runt 5 och sedan göra de alldagliga sakerna som att plugga, skriva PM, rätta prov, göra prov, gå igenom sina genomgångar, skriva arbetsschemor. Dessutom ska man hinna träffa pojkvännen, vänner och släkt. Mycket att ta i, men jag ska erkänna att jag gillar det. Jag älskar att ha mycket att göra, och att alltid vara igång.

I vilket fall som helst fyllde lilla Emma år för några dagar sedan, och vi firade henne igår. Jag kan nog säga att det var en utav dem bästa kvällarna jag har varit med om! Det var så himla roligt, skoj och ja.. Bra! :) Det var trevligt med syrran, Emma och Åsa och samtidigt väldigt trevligt med pojkarna också. Det kändes som om allt blev så klockrent, och "klickade" ihop förutom att Åsa och Resat gick hem lite för tidigt. Men men, kul var det iallafall! Jag tror att jag har några bilder, fast kameran är hos Domaren.

Jag kan ju passa på att säga att jag verkligen uppskattar Domaren och att han är en stor del av mitt liv. Jag vet att jag kanske var lite för full igår, hoppade runt (som jag alltid gör) och dansade för fullt medan han fick ta hand om allihopa samtidigt som han kollade läget med sin lilla syster, som var hemma. Förlåt, älskling!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0