11 erkännande.

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Svar: Nej, faktiskt inte.

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
Svar: Nej, aldrig. Jag kanske inte ser ut som värsta hetingen men jag har tillräckligt med självförtroende för att veta att jag duger precis som jag är.

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
Svar: Nej, det har jag inte.

4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Svar: Nope, det har jag inte.

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Svar: Nej.

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Svar: Nej, för jag vill helst att folk ska få en egen uppfattning först. Jag gillar inte heller när folk berättar elaka saker om en person som jag inte har träffat än. Jag vill själv bilda min egen åsikt kring denna person och inte påverkas av andras kommentarer.

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
Svar: Ja, men man kan inte komma överens med alla.

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Svar: Nej, det skulle jag aldrig göra heller. Ska man säga något elakt så ska man kunna stå för det.

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Svar: Ja, faktiskt. Någon gång har det väl hänt, men jag är största fegisen.

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Svar: Ja, såklart. Varje person frågar Domaren hur han kunde få en tjej som mig, med tanke på hur han ser ut. Hehe. Nej, jag tycker att alla är fina på sitt eget sätt och i mina ögon är ju Domaren den finaste jag vet.

11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
Svar: Ja, det skulle jag. Han har ju redan lagt på sig lite hull, vilket jag har gjort... Dubbelt! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0