Festen och söndagen.

Ja, festen var faktiskt roligt förutom att alla ville gå hem tidigt (förutom min familj då, såklart.. haha). Jaja, men det var iallafall kul trots att klänningen var lite för stor på mig. Jag hade en svart klänning, som alltid föll ner.. Så jag fick ta upp den hela tiden så att ingen skulle se min BH. Lite jobbigt, men det är sånt man får ta när man har små bröst :)

Jag har några bilder, fast insåg att jag ser rätt så tjock ut på bilderna just för att klänningen var pösig. Usch, usch.. Ska nog lägga in ett par bilder, lite senare kanske. Jag ska städa lite sedan ska jag över till min kusin, hon åker till Malmö snart så jag vill helst träffa henne en timme eller två.

Jag skulle egentligen träffa Asrin och Soma idag och köpa en fisk till mig, men jag tror nog att jag får skjuta upp det. För mycket städning, för mycket träff med kusinen! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0