Frågor.

Ditt äldsta hångel? Uhum, 23-24 var han väl...
När kramade du någon sist? För några dagar sen, mamma :)
Saknar du någon speciell person? Ja.
Har du svårt för att bli kär? Nej, verkligen inte.
När kysste du någon sist? Öhm, en vecka sedan.. Kanske mer.
Är du en singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? Ja, det var väl igår.. Eller förigår kanske.
Har du hånglat med någon av samma kön? Si.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
Nej, faktiskt inte.
Hånglat med någon riktigt ful: Haha, inte vad jag har tyckt DÅ.
Hånglat med fler än 50 pers: Nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll: Mm, inte direkt något man är stolt över.
Gjort något riktigt dumt: Oh, ja!
Gjort något du verkligen ångrar: Samma där. Verkligen!
Varit nykter på nyårsafton: Alltid, då jag inte har haft världens roligaste nyårsafton på ett bra tag.
Åkt ambulans: Nej.
Gjort nått olagligt: Nja, kanske tagit något litet när man var yngre.
Blivit polisanmäld: Nej.
Fått din mamma att gråta: Ja, faktiskt. Mina yngre kaxiga dar.
Slagit ner någon: Haha, ja! INGET jag är stolt över, såklart men lite skinn på näsan ska man fan ha!
Skämts över dina föräldrar: Ja, utan tvekan.
Skämts över dig själv: Ja, varje gång jag vistas ute.
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja, faktiskt. Lilla Domaren :)
Bråkat med din pojkvän: Yupp! Many times!
Tar du droger: Nej!
Dricker du: Nja, inte så värst mycket men det händer att man snuttar lite.
Vilka kläder sover du i: Pyjamas, större desto bättre!
Vad hatar du verkligen: Allt som har med orättvisa att göra, att det finns saker som är så onödiga (krig!)
Varit kär: Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej, faktiskt inte.
Är du ensam nu: Nej, alla är hemma.
Vill du gifta dig: Ja, faktiskt. Någon dag.
Vill du ha barn: UTAN TVEKAN! Det längtar jag till som bara den!

Ps: Snodde denna från Nathalie :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0