Happy!

10 saker att vara lycklig över.

1. Jag har världens bästa pojkvän.
2. Det är snart jul, med all pysslande tillsammans med familjen!
3. Jag flyttar hem igen, vilket innebär mer tid för mina vänner, familj och Domaren.
4. Jag har Twix hemma, som jag smaskar på.
5. Både Soma och Asrin har bestämt sig för att börja träna med mig. Tjockishögen kallar vi oss.
6. Jag är frisk, helt och hållet.
7. På lördag är det en fest, där de flesta ur släkten kommer att vara samlade.
8. Jag har sålt min klänning och vunnit några extra slantar på det.
9. Jag har flera böcker som väntar på att läsas.
10. Imorgon är tentan över! :)

Jag utmar alla som läser detta, att skriva tio saker som NI är lyckliga över!
nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0