Härliga morgon!

Jag vaknade av att Domaren ringde och väckte mig, tyvärr somnade jag strax efter det så hans metod var inte så effektiv. Men jag satt iallafall i köket och käkade frukost, sen frukost. Nu ska jag bara ta på mig kläder och rusa iväg för att storhandla. Jag misstänker starkt att mina böcker från bokus kommer imorgon, jag hoppas det.

Jag kommer inte kunna läsa de på grund av plugget, men det kommer nog ordna sig. Trots allt. Snart är ju tentan över, så då blir det en massa läsande istället. Jag ska nog börja dra till KI, där As och Soma pluggar.. umgås samtidigt som jag pluggar. Det blir perfekt.

Nu ska jag ta på mig, innan mamma börjar bli irriterad.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0