Hektisk dag.

Jag gillar att ha massvis med saker att göra, man känner sig lite viktig då. Nej, men jag gillar det. Jag har alltid gjort det, hatar att mögla hemma (vilket sker rätt så ofta nuförtiden). Idag fick jag ta bilen till verkstad, han skulle byta ut något som har med ratten att göra. Jag fattar inte sånt, så jag överlät allt till mekanikern. Det funkade iallafall.

Sedan for jag och pappa iväg till JULA där vi köpte grejsimojser till bilens däck, vinterdäcken. Så att det ska se coolt ut, typ. :) Jag tyckte det såg häftigt ut, valde dem som Domaren inte ville ha. HA! Sedan gick jag hem till min mormor och åt en massa mat. Mamma fick nästan skrika åt mig då jag inte slutade.

Efter det åkte jag och mamma till Uppsala, packade lite och hämtade post. Sedan kom tjejen som ska hyra mitt rum för att mäta, för att sedan säga att hon vill hyra redan 1 december. Hon ska ringa runt lite för att kolla om det går, men jag HOPPAS. Då slipper jag betala! Woho!

Jag fick inte heller så bra nyheter idag för en viss plan gick inte precis som jag hade planerat. Men det är sånt man får ta, antar jag. Allt kan inte gå som man vill men jag önskar verkligen att det gick, verkligen. Jag hade blivit så lycklig då, allt skulle verkligen bara sjunka ihop och passa in perfekt. Jag vet det.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0