Hemma.

Hemma i Stockholm, såhär kommer det alltså bli. Såklart kommer det bli så att jag måste lyda deras regler, men men.. Vad ska man göra? Vi får se, annars flyttar jag ut igen. :) Jag har ju fortfarande kvar ett rum som jag har hyrt ut, så jag kan ju alltid ta tillbaka den om Domarens kusin inte längre vill ha den.

Jag har inte gjort något vettigt än att plocka ur en massa kläder, skor och placerat dem lite var och där. Jag har upptäckt att jag faktiskt har rätt så många skor och alltför mycket kläder. Ändå kan jag stå framför garderoben och skrika över att jag inte har några kläder. Varför är det så?

Men jag vill ha mer klänningar, helst bomullsklänningar. Love! :) Tips?

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0