Inget liv.

Imorgon slutar mitt liv, för då är det inpräntning. Jag kommer inte kunna sitta vid datorn så länge, inte prata i telefon så mycket, inte läsa ofta och göra en massa annat. Söndag åker jag till Uppsala, för att packa de sista och även stanna där tills tentan. Jag måste klara den, måste pränta in. Jag har ju inte varit på föreläsningarna eller seminarium så vi får se hur det går, detta är ju en utmaning för mig.

Idag mår jag inte heller så bra, jag sov föööör mycket vilket min kropp absolut inte gillar. Jag måste börja vakna tidigt. Efter tentan, då ska jag ordna det. Jag ska nog direkt efter denna tenta börja plugga till nästa, då ska jag åka iväg till Somas och Asrins skola. Dels får jag träffa dem, dels kommer jag få vakna tidigt. Allt löser sig.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0