Madly in love.

För er som har missat det, så ville jag bara säga att jag älskar min pojkvän. Så otroligt mycket. Han är en väldigt stor del av mitt liv, samtidigt som han faktiskt är min bästa vän och min själsfrände. Jag är glad över att jag har hittat den rätta, någon som är där för mig och är min klippa. Jag har äntligen någon som jag kan lita fullt ut på, någon som jag inte ens tvivlar på.

Domaren är faktiskt en underbar person, på alla sätt. Han har egenskaper som är helt otroliga.

1. Han ska alltid hjälpa människor, oavsett om han känner dessa personer eller inte.
2. Han är en god lyssnare, någon som sitter och verkligen hör allt man säger och ger råd.
3. Han ställer upp, oavsett vad. Han ser alltid till att göra sitt bästa för andra, att alltid skapa vägar som leder till det bättre.
4. Han får en att skratta, i varje läge. När man är ledsen så är det han som får en att le.
5. Han älskar mig, mer perfekt än så kan man inte bli!

Jag är glad över att han är min och att jag är hans.


Eftersom jag inte har min egen dator just nu, så blir det gamla bilder.


nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0