More me.

1. Vad heter du? Marina.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Är faktiskt nöjd med mitt namn.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det var Marina, redan från början.
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur! :)
5. Vilken årgång är du? 87
6. Vart bor du? Uppsala.
7. Bott utomlands? Ja, jag föddes ju utomlands och kom till Sverige när jag var 2 och ett halvt.
8. Flyttat antal gånger? Har tappat räkningen!
9. Vart skulle du vilja bo? Sverige, helst Stockholm.
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Anser att jag redan är "äldre" och är på god väg att bli lärare. Vi får se om jag fortsätter forskarutbildningen, men nu siktar jag mot lärarutbildningen! :)

UTSEENDE
1. Klädsel?
Mestadels klänningar (har börjat bli så nuförtiden!)
2. Hårfärg och frisyr? Svart och vågigt hår. Väldigt tjockt!
3. Ögonfärg? Mörkbruna.
4. Mest nöjd med? Ingen aning, är väl ganska nöjd med att jag har små fötter för annars blir det så fult då jag är så kort.
5. Minst nöjd med? Mina öron, hatar dem! Mina läppar också, just för att de inte existerar.
6. Glasögon? Ja, men bara när jag läser, kollar på TV, sitter framför datorn och sånt.
7. Har du några piercingar/tatueringar? Har hål i öronen ju... Men tatuering vill jag verkligen ha!

FAVORIT
1. Filmer?
Oj, har rätt så många.
2. Låtar? Vet inte direkt, men jag älskar ju Andrea Bocelli, Frank Sinatra och Laura Pausini.
3. Årstider? Alla, uppskattar alltihop för att allt har sin egen lilla grej!
4. Mat/dryck? Mat är ju allt som är starkt, typ.. Dryck är väl Cola Zero eller vatten.
6. Parfym? Laura Biagotti.
7. Tv-program? Gossip Girl, Heroes och Ally Mcbeal.
8. Ämne i skolan? Just nu läser jag ju bara Historia så men i gymnasiet var det historia, religion och idrott.
9. Sysselsättning? Studerande! Hö! :)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka?
Jag har en svart kavaj som jag gillar. Lite för kallt, men men.. Sen finns det en grå som jag gillar, men måste ta bort vaddarna. Jag söker dock efter en till jacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Jag använder rätt så många skor, men favoriten just nu är svarta boots.
3. Favoritfärg på kläder? Brukar dras till svart, vit och ljusa färger.
4. Favoritmaterial på kläder? Mjukt!!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En röd liten klänning som jag såg på Tradera. Haha!
6. Favoritaffärer? French Connection, men annars är det väl alla vanliga som finns i Sverige. Dock älskar (och saknar) jag att shoppa i Paris.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Oj, vi kanske inte ska nämna det här.

BLANDAT
1. Vad heter din bästa vän?
Systrarna väl.. Dar och Gena.
2. Var har du alltid med dig i väskan? Mobilen, plånboken och nycklar.
3. Vad är du beroende av? Jag vet inte, trygghet
4. Vilket land kommer du ifrån? Gissa.
5. Vad vill du göra just nu? Sova.
6. Saknar du någon, i så fall vem? Lara.
7. En vän du inte skulle kunna svika? Lara, Asrin och Soma.
8. Är du singel? Nejnej! :)
9. Vad ser du fram emot? Mycket som ligger i framtiden, tillsammans med en viss person :)
10. Vad gör du just nu? Inget speciellt.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0