Natten är ung.

Klockan är snart ett och jag är inte ens i närheten av trött. Jag har inte heller lust att plugga, för imorgon blir det lite mer plugg. Fan, börjar få ångest över att tentan är snart. Jag vill inte, känns som om jag kommer få en överraskning där och floppa totalt. Jag har två frågor kvar att pränta in, sedan blir det bara repetition. Men ja, som sagt.. Det har varit lite för lätt att lägga in allt i minnet så det känns som om jag har missat något extremt stort. Jag orkar bara inte göra om det, för jag vill bara ta ledigt ett litet tag nu. Umgås med Asrin och Soma, gå ut och shoppa (eller ja, åtminstone titta då jag inte har pengar längre) och kanske träffa Domaren. Kanske, kanske.. ? Jag har inte träffat honom på såååååååå länge, att det inte är sant. Jag tror att det närmar sig en månad nu, så det börjar bli dags.

Vi har vunnit (eller snart då!) en massa biobiljetter så jag antar att det kommer bli en hel del biobesök. Alla är mina, så Domaren får inte ge bort till någon (hans syster, med andra ord...) men jag kommer ändå bjuda med henne. Men då är det ju att jag bjuder, inte att hon får mina biobiljetter. Hihi! :)

Juste, jag har även hittat kläderna jag ska ha på mig på lördagen. En svart klänning, med svarta paljetter vid brösten. Sedan svarta strumpbyxor, för klänningen är rätt så kort faktiskt. Jag har en känsla av att denna fest kommer bli så mycket roligare, för nu ska nästan alla komma. Sååå himla kul... Perfekt avslut för tentan också. Woho!



mina, mina, mina.


nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0