Ny klänning.

Jag har köpt en ny klänning, mörk lila. Men den är lite för stor på mig, så jag ska sy in den. Typiskt! :)

Men men, jag väntar på att plattången ska bli klar så att jag kan fixa håret. Sen är det bara kläderna och sminket. Then off I go. Hoppas att det blir roligt, men men.. Det brukar oftast skita sig i slutet, något händer. Det är som oturen förföljer min familj (iallafall sedan vi valde att flytta hit till Jakobsberg).

Jag har även börjat på den nya boken "Tusen strålande solar". Hittills är den riktigt bra. Jag tror inte att jag blir klar med den tills ikväll, men utan tvekan imorgon. Då får ni en uppdate. :) Det skulle ju vara kul om ni kunde ge mig tips på olika böcker för jag fastnar annars väldigt lätt för Stephen King eller Marian Keyes (har dock läst alla hennes böcker, så..). Tips, tips.. :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

stieg larsson böckerna är bra! Sen gillar jag med Marian Keyes och Stephen King.

2008-11-30 @ 00:30:40
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0