Oh, morning day..

Jag vaknade för en halvtimme sen.. Jag sov så djupt att jag inte ens hörde min telefon ringa klockan 04:30. Någon med DOLT ID har försökt ringa mig tre gånger igår, men jag har missat dessa samtal och man kan ju inte direkt ringa upp!

Jag ska börja följa med Soma och Asrin till deras skola, då får jag väl en liten morgonrutin där. Japp! Dessutom får ju jag även chansen att träffa de lite mer ofta än vanligt. Jag ska även plugga då de är inne på lektioner, så jag bara kan ta ledigt under riktiga "jullovet".

Idag är det festen, men nu har det blivit lite problem med biljetterna. Vi beställde ett antal, alla som skulle komma med från början fick biljetter. Men det var tre styckna som jätte gärna ville komma, så pappa försökte verkligen med allt för att de skulle få komma. Idag ringer de och säger att de är alldeles för trötta, trots att pappa ständigt påpekade att biljetterna inte går att lämna tillbaka. De tänker inte heller betala för de, utan de hoppas att pappa hittar några andra som vill gå. Några timmar INNAN festen. Ja, smart drag.

Aja, jag ska hoppa in i duschen och försöka dra ner till biblioteket och hämta ut några böcker.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0