Plugga nu.

Vad jag tjatar om plugg, har ni märkt det? Helt sjukt. Idag går det inte lika bra, det blir alltid så när jag känner att jag "kan allting" nu och hjärnan lägger ner. Det är jätte jobbigt för att jag vet ju att jag inte alls kan, att jag behöver träna mera. Istället har jag börjat fundera på vad jag ska göra efter tentan.

Fredag kommer ju bara handla om att ta sig hem till Stockholm efter tentan i Uppsala, sen blir det nog mer att ta det lugnt. Jag kommer nog försöka hitta böckerna till nästa kurs, skriva ut gamla tentor och ha allt det där redo. Lördagen kommer bara handla om att fixa till sig till kvällens fest, men som tur är vet jag vad jag ska ha på mig. Söndagen funderar jag på att åka till Kista, ta mig en titt lite i affärer och kanske köpa en fisk till. Jag saknar ju såklart min Pinky, just för att hon var ROSA och inte orange av någon skum anledning. Hittills har jag inte hittat en enda guldfisk som liknar henne, så sjukt vacker. Men men, jag är redo för en ny fisk. Jag ska även fixa alla mina skor, slänga de jag inte vill ha och börja ordna upp de så att jag vet vad för skor jag har. Jag har rätt så många, men de ligger lite överallt så jag glömmer vissa par.

Det var allt. Nu ska jag plugga.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0