Stockholm snart.. Eller?

Jag har nu snackat med min kusin och hon tycker att det är OK att jag säger upp min lägenhet då hon ska flytta till Stockholm direkt efter att praktiken i Malmö är klar. Sagt och gjort, papprena är klara. Jag gick över till ÖGs nation, men ingen var där och jag hittade ingen brevlåda att slänga alla papper i. Men jag mailade de nyss, men jag är lite osäker ifall de kommer låta mig säga upp den då det har gått fem dagar av månaden. De vill ju ha en månads uppsägningstid, så jag vet inte hur petiga de är med sådant. Jag hoppas att de "struntar" i att det snart är 6 november och låter mig säga upp lägenheten.

Ifall de låter så lämnar jag rummet den 1 december, så jag har rätt så kort tid på mig att packa, städa och allt eftersom jag har tenta den 28. Äh, 28 så packar jag. 29 så städar jag och 30 så försvinner jag. Jag flyttar ju hem, som ni kanske vet just för att spara ihop lite pengar och betala tillbaka lite av mitt CSN lån. Jag hoppas att det funkar att bo hemma, nu när man har bott själv ett bra tag. Men men, det är bara att chansa, men jag kommer inte sluta med utbildningen här i Uppsala, nej. Jag kommer nog pendla lite under AUO kurserna (jag kommer bara ha ett år kvar efter sommaren). AUO kurserna är inte så viktiga, för mig faktiskt. Jag tycker mest att de är extremt löjliga, men jag tänker pendla.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0