Vänner igen.

Jag och Domaren är sams igen, det var inget stort bråk och vi brukar inte vara sura så länge. Något jag gillar med oss, är att vi kan lägga det bakom oss rätt så snabbt. Eller ja, vissa saker. :)

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, mina dagar börjar bli rätt så trista. Jag pluggade lite, eftersom jag inte har pluggat de två senaste dagarna. Jag börjar bli osäker på ifall jag kommer klara denna tenta, känns som om jag har tagit vatten över huvudet. Jag har inte gått på en enda föreläsning och läst allt på egen hand, så vi får se. Jag hoppas att jag klarar, för jag orkar inte göra om tentor. Det är inte min "grej".

Jag har städat lite, eller ja... Börjar göra i ordning. Vi har jätte mycket saker hemma, så vi försöker rensa bort så mycket som möjligt. Igår lyckades jag kasta tre stora påsar (såna där kartongpåsar från IKEA) med bara böcker. Böcker jag har läst då... Så nu är det rätt så mycket plats. Nästa steg är mina och mina systrars skor. Jag flyttar ju hem, så jag kräver lite mer utrymme. Vi har ett väldigt litet hem, så vi får se hur det blir.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0