Dålig morgon.

Nu är jag arg, utan direkt anledning egentligen. Men jag är bara arg för att man ibland måste tigga till sig hjälp... och ja, jag är bortskämd men och? Är inte vi alla det? Är inte alla mekaniserade så att vi ständigt väljer den bekväma vägen istället för att behöva gå igenom en slingrig och mörk väg?

Nu överdramatiserar jag men när ens morgon inte börjar bra genom att ha en massa planer som innebär att åka med jävla skit SJ och sedan få höra från FÖRRA TERMINENS kurs att man inte har skickat in ett arbete så blir man sur. Jag har skickat in, det vet jag. Jag önskar bara att jag kunde bevisa det för idioten. Han vägrar rätta den stora delen, tills jag har skickat alla små. New flash, Oscar - alla samlar inte på dina verk. Idiot. Så antingen får jag skramla ihop alla arbeten jag har kvar och hoppats på det bästa eller så får jag göra om dem. Jag vill inte göra om det för kursen var inte direkt en höjdare.

Som sagt, ännu fler steg till att bli lite smartare, duktigare och klokare. Istället för att gå upp, går jag ner.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0