För tidigt.

Jag vaknade sju, somnade runt tre. Jag är ändå pigg, måste vara det här som är "adrenalin-kicket". Man är nervös eller exalterad inför något. En sak jag inte är exalterad över längre är mina skor, jag råkade beställa fel färg till mig. Istället för black så tog jag beige. Till de andra tjejerna tog jag black, men inte på mina. Fan.

Jag var verkligen ledsen igår, tänkte nästan bara på skorna. Jag har längtat huuuuur länge som helst, trots att det är barnsligt så blev jag ledsen. Antingen får jag ge bort dem eller sälja dem. Vi får se hur det blir, men att släpa alla fyra par skor ända hem till mig från mitt gamla hem (ca en halvtimme) kommer inte att bli roligt. Eller att behöva släpa på de ända till Stockholm nu när jag inte ens får mina skor. :(

Men men, nu till det viktiga. Snart tenta. Jag hoppas att jag hittar salen, Polacksbacken eller något.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

lycka till!

2008-10-21 @ 10:05:57
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0