Hello!

Jag har nu sett Gossip Girl och måååååååååååånga avsnitt av Ally Mcbeal. Jag har ätit chips som bara den, min mage är så uppsvullen just nu. Fan, jag måste börja tänka på vikten nu. Jag börjar ju bli rund (eller har alltid varit det, men jag har börjat se den NU. haha).

Jag tror jag åker hem imorgon, mot Stockholm. Jobbig dag dock, onsdagen. Jag ska hämta skorna, fyra par skor. Hehe. Sedan ska jag, tillsammans med smutstvätt och vanliga rena kläder, bege oss till Stockholm med skorna. Jobbigt? Ja. Det är såna här stunder man önskade att man hade en bil som väntade utanför, att parkeringen här inte var så jävla dyr (900 kr i månaden!!). Dessutom ska tjejer alltid ha så mycket kläder! Helt sjukt!

Life is hard. Oui, oui.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0