Ny dag, ny dag..

Men närmare tenta-dagen. Om jag ska vara helt ärlig så önskar jag att det bara är över, att jag har gjort den och kan slappna av. Samma dag kommer ett nytt avsnitt av Gossip Girl som är redo att laddas ner och samtidigt så kommer min Ally Mcbeal (alla säsonger) vara helt klart. Så, ja.. Jag har mycket att se fram emot till tisdagen. Onsdagen är jag helt ledig så jag tänkte shoppa jätte jätte lite, men är fortfarande osäker om jag gör det.

Fredag åker jag hem, ska vara med familjen och lilla Emily. Jag ska även träffa Asrin och Soma, som ska vara med mig och min syster på en grej med huden eller så. Förstod inte riktigt, men det är en gammel vän till mig som har bett om chansen. Så, hoppas det blir roligt iallafall.

Nästa helg så är det Somas födelsedag, då ska vi minsann hitta på något. Dessutom vill jag träffa lilla Adam, som har börjat hoppa med sin rumpa för att kunna krypa. Han, tillsammans med sin mamma, var hemma hos mina föräldrar igår och då fick min syster träffa tjockisbullen. Men men, snart kommer jag! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0