Sjuk.

Jag är så sjuk... Eller ja, nu överdriver jag. Men jag är inte direkt stabil just nu, vilket försvårar saker och ting för mig. Jag ska rusa iväg till skolan om en halvtimme, men jag vet inte om det är en sån bra idé alltså.
1. Jag är sjuk, vad som helst kan hända under lektionen.
2. Det är HAN som håller seminariumet, så jag lockas inte direkt.

Men jag vill verkligen hämta ut min tenta, men jag orkar inte. Jag kommer inte överklaga längre, utan bara ta det hela med nypa salt och göra mitt bästa på denna tenta. Ja, positivt tänkande som jag har börjat med. I mitt inre gör jag hemska saker, mot en viss person, men det ska vi inte gå in på för nu handlar det enbart om det positiva.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0