Stopp ett tag.

Ja, nu är det stopp på bilder. Jag är tillbaka i Uppsala, så det är nog dags att be syrran att skicka över alla bilder. Nu har jag även fått bilderna från Ullis. Men men, sedan blir det massa plugg idag. Jag har ju inte orkat ta tag i skolan än, efter Paris och efter mitt (orättvisa) betyg. Jag har ännu inte hämtat ut min tenta, just för att jag skolkade idag. Japp, jag gick inte bara för att. Jag vet inte varför det var nödvändigt men Nordisk historia är inte min grej, så... Jag får väl ta tag i det själv för senaste gången så hjälpte det inte att jag sökte hjälp hos en viss lärare (han är ju universitetslektor men orkar inte nämna hans namn och sedan få problem för det, för han verkar vara en problemsmakare!).

Men men, idag blir det Potatissallad med kalkon (Domarens idé) och lite ärtor. Vi får se hur det blir på kvällen. Jag ska försöka äta, sedan avklara två frågor idag. Sen tänker jag unna mig en film. :) Det är faktiskt småhärligt att bo ensam, ibland. Jag kommer sakna det nu när jag flyttar hem igen.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0