Tidig morgon för mig.

Jag vaknade runt tio, vilket är tidigt för mig.. Brukar inte vara den som sover länge, men men... nu har det faktiskt blivit så. Jag gick ner till affärerna för att hämta ut syrrans klänning, som faktiskt var sjukt snygg. Jag har fortfarande inte sett den på henne, men kan tänka mig att den sitter väldigt fint. Jag såg en beige klänning, ungefär samma modell som syrrans, som faktiskt skulle passa med mina nya beige skor. Hm? Vi ska inte göra något under julen eller nyår, men man vill ju ändå ha möjlighet att fixa upp sig. Äh, jag ser fram emot att bara sitta hemma med familjen faktiskt, nästa år tänkte jag spara pengar och kanske resa tillsammans med hela familjen någonstans. Kanarie öarna låter lockande.. :)

Jag ska möta upp Asrin idag, fixa lite grejer.. Imorgon blir det middag, Somas födelsedag. Yey! Vi ska äta på någon libanesisk plats, som Soma har bokat oss för. Jag ska nog inte fixa upp mig så mycket, utan bara ha det enkelt. Det är trots allt en middag, då jag vill vara bekväm och kunna äta så mycket som möjligt. (en pösig klänning blir det).

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0