Två frågor..

Jag har gjort två av dagens frågor, imorgon blir det två till. Great.

Jag har iallafall tittat på alla avsnitt av Gossip Girls, iallafall i takt med USA. Jag väntar på avsnitt sex av säsong 2. Det händer en massa, kan jag då lova. Jag har blivit besatt av serien, men man kanske tröttnar om det pågår för länge. Jag kommer ihåg att jag verkligen gillade O.C men tröttnade när de började tjata allt för mycket om samma problem hela tiden. Hoppas verkligen att det inte blir samma sak, men jag misstänker att det kommer göra det. Det är ju trots allt samma personer som gjorde O.C som gör GG.

Well well.. Är det bara jag (och min syster Dar) som tycker att Rufus är snygg?

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

jag tyckte ett tag att rufus var rätt snygg :)

2008-10-15 @ 12:48:22
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0