Plugg, plugg ...

Plugg, plugg och mera plugg. Oj, vad mycket plugg. Jag har blivit så lat (pinsamt lat, som Domaren sa ett par gånger igår) att jag inte orkar göra något. Jag vill inte tillbaka till skolan (risk att jag då spottar på en viss person) och jag orkar inte ens gå och hämta ut min tenta, så att jag kan se om jag ska överklaga eller inte. MEN jag pluggar, faktiskt. Inte lika flitigt som förut, men jag läser iallafall. Så det så!

Syrran kommer idag, men hon ska inte störa mig. Hon vill bara vara här för att bo hemma utan plugg eller jobb tär verkligen på en. Faktiskt. Been there, done that. Fast jag jobbade lite då och då, reste och fjantade mig ganska mycket. Sedan har hon fått vara med pappa rätt så mycket, då han inte jobbar för tillfället tills benen har läkt. (jag tror att det har börjat läka rätt så bra). Han tjatar iallafall om att han vill börja jobba igen, fast det är min pappa det. Han kan inte sitta still och inte göra något. Han kanske borde



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0