Domaren.






Vad heter han
: Domaren. Typ :)
Vad har han för favoritfärg?: Blå.
Vad har han för ögonfärg?: Ljusbruna.
Klädstil: Jeans, tröjor. Ganska vanligt och snyggt.
Har han färgat håret nån gång: Ja, men det ska vi inte nämna här. Han var ung och dum, om vi säger så.
Längd: 180, lite kortare tror jag.
Har han klippt sig någon gång: Väldigt ofta.
Har han piercat sig: Nejnej.
Har han några tatueringar: Nej.
Dricker han: Cola! Massvis!
Röker han: Nej.
Vad har han för mobil: En ny idiotisk mobil.
Vad vill han bli när han blir stor: Han är nog ganska stor nu, men han pluggar ju ekonomi. Så, något i det området.
Vad har han för färg i sitt rum: Blått.
Har han någon/några systrar: Ja, en.
Har han någon/några bröder: Ja, en.
Är han född i sverige?: Nej.
Vad är hans favoritmat?: Inte hemlagat iallafall (iallafall inte när jag lagar det.)
Vilken mat hatar han?: Det som kommer från min korridor. Han äter det mesta, men är ganska petig.
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa mig en massa saker. *vissel*
Vad brukar han göra efter jobbet: Antingen dömer han någon match, tränar med sitt lag (handboll) eller så är han med mig eller grabbarna.
Vad heter hans pappa och mamma: Vet inte om jag ska nämna det med V och N iallafall. :)
Har han bråkat med nån någon gång: Nja, säkert men inte fysiskt då.. Han är ovanligt lugn kille.
Vad brukar han göra på helgerna: Döma, ha en match eller vara med mig, eller grabbarna. Brukar jobba också.
Vad har han för musiksmak: Blandat faktiskt, mycket gammalt.
Brukar han svära mycket?: Nä, inte så mycket. Mest när han kör, han blir så arg då. :)
Vad för bil kör han?: Öhm.. En blå iallafall.
Hur/var träffades ni första gången?: Vi har träffats när jag var runt fem, sex och vi vägrade leka med varandra. Men den gången jag minns var när vi båda var utomlands och höll varandra i handen hela semestern. (Plus att han brukade stirra på mig när jag sov, men det erkänner han inte.). Året var 2001.
Vad är han rädd för?: Höjder.
Vad påminner dig om honom: Homer Simpsons. Fråga inte.
Vad var det första han sa till dig: Haha, det kommer jag inte ihåg.
Vad var det första du sa till han: Samma där.. Det var länge sen!
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Förut messade vi hela tiden, men nu har han ju bytt allt som har med sin telefon att göra så nu kan jag inte skicka lika ofta.
Är han beroende av något?: Cola. (och mig, hoppas jag)
Vad kallar du honom: Älskling.
Vad kallar han dig: Gums. (Jag förstår inte varför)
Tränar han: Som fan.
Hur länge har ni vart tillsammans: 1 år och två månader kanske.
Hårfärg: Brunt.
När fyller han år: 11 september. YUPP!
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Han skulle nog inte gilla vad det än var..
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Snäll, rolig och pålitlig.
Gillar du honom?: Jag älskar honom, över allt annat.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0