Back.

Jaha, det var en lång dag idag. Jag hade föreläsning från 14:00 - 17:00, men det var sjukt intressant. Det ska bli så himla roligt att få läsa den här korta, men väldigt intensiva, kursen. Sedan sprang jag iväg till Åhlens och köpte en duschsvamp, en rosa. Nu har jag en, den rosa och Domaren har en blå. Han har en blå tandborste och jag har en rosa, haha! :)

Efter det handlade jag lite gott till ikväll, sedan så gick jag iväg för att lösa in mina bussbiljetter. Jag hade två styckna, fick 263 kronor tillbaka. Jag blev så glad och gick iväg för att köpa en macka från Subway. När jag kom tillbaka hem så såg jag att de hade ordnat upp köket nu, så då var det bara dags att ta ett skåp och börja fixa. En sak jag är dålig på är att veta vart allt ska vara, det smidigaste. Jag tänker vänta på Domaren, så får han lov att göra det. Han är duktig på sånt, faktiskt. Imorgon ska jag försöka köpa massa till kylskåpet, så att ingen snor min hylla för den är faktiskt bra. :)

Men men, nu ska jag äta min macka och sedan plugga lite.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

ja visst är det skönt att ha kommit igång med pluggandet :)

2008-09-03 @ 10:14:05
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0