Långsamma dagar.

Det känns som om dagarna är så långsamma, men det är kanske för att jag nu bor ensam och har absolut inget att göra. Jag har funderat lite över det här med att bo hemma och bo ensam, men jag kommer fram till att jag vill ha både och. Jag älskar att bo hemma, verkligen men samtidigt så gillar jag att bo ensam. Det har tyvärr inte blivit så att jag har fått ett eget kök och vardagsrum, vilket jag hemskt gärna vill. Jag har funderat på ifall jag kan flytta närmare min familj, men i en egen lägenhet. Eller ja, kanske med min syster då. Ja, vi får se hur det blir men det skulle nog gynna alla i längden då mina föräldrars hem är väldigt litet och räcker verkligen INTE till tre systrar (som behöver sin space!).

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0