Oj oj oj..

Grekland klart.. Eller ja, läst igenom iallafall. Woho! :) Jag ska be Domaren att förhöra mig när han är här, under pauserna (fotboll). Jag ska plugga och äta (pizza) och han ska titta på tv, för att det är sista dagen vi kan ses innan jag åker till Paris. Så, vi har valt att bara vara i samma rum.. haha. Det räcker, känns som om man bor ihop då.

I alla fall, snart är han här och jag tänker gå igenom Grekland igen. En annan sak.. Jag har alltid velat forska, men på senare tid har det varit lite skakigt kring det. Jag är inte helt säker på det, men främsta intresset låg på folkmord, lite mer om Maos tid då. Men jag vet inte, det börjar luta sig mot Sparta. Det intresserar mig rätt så mycket faktiskt, men vi får se... Jag vet inte ens ifall jag kommer orka att forska, eller snarare att försöka hundra gånger med att komma in i doktorandplatserna.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0