Onödig dag.

Jag vaknade sju (eller ja, 7:40 för jag försov mig) och gick till skolan, mådde inte alls bra men kämpade mig igenom det. Ja, iallafall i 30 minuter (och det var så sjukt jobbigt) då en lärare kom och sa att det inte fanns en föreläsning idag, det har blivit inställd. Typiskt. Jag tog genast på mig jackan, väskan och sprang därifrån. Eller ja, gick snabbt snarare. När jag kom hem försökte jag få tag på Domaren, men det gick inte så jag la mig och vaknade tolv. Så har min dag sett ut hittills, inte bra!

Idag ska jag försöka komma igång med pluggandet lite, ska nog läsa ut en bok. Jag har beställt huvudboken från Bokus, men som VARJE GÅNG så blir det försenad. Jag tror inte Bokus har skickat en enda bok i tid till mig. Jag förstår inte varför jag fortsätter beställa därifrån.. hm?

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

Hej!



Jag läser masterprogrammet i svenska. Vad är det du läser? Om du har tråkigt nån dag så kan vi ju se om vi kan dra ihop hela eller delar av religionsgänget. Jag och Hiba träffades ju och fikade i somras, men då kunde ingen annan. Men det skulle vara kul att ses.

2008-09-03 @ 16:46:44
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0