Middagsbilder :)

Jag tänkte bjuda på några bilder (tagna av min älskade Canon, såklart!!).



Jag, lika blek och rund som vanligt! :)

 

Adam blev överlycklig när Emily dök upp, och han satt och pussade på henne hela tiden!
Så himla goa båda två! :)




Syrran min & min blivande svägerska (höhö).



Syrran igen!



Lilla Evan & min lillsyrra! :)



Emily, Sindy, As, Jag, Soma och Mariam.



Systrarna!



Soma & Mariam!



Soma!
Denna bild blev så fin, faktiskt.



Favorit drinken! :)



Mamma & son dansar! :)



Lite dans.
Asrin flippade ut som vanligt, haha!



Behöver jag verkligen säga något mer om Asrin? :)
Spana in hennes "tofflor", haha!

  

1. Jag leker Emo.
2. Jag leker snäll.
3. Överexalterad över mina presenter, haha.

Ja, det var allt. Eller nej, egentligen inte. Men för nu. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0