Några bilder.

Eftersom jag råkade ladda ner Canon-bilderna på min dator kan jag inte uppdatera för jag har ingen sladd och batterierna har tagit slut. Jag har några från lilla kameran så det får duga tills vidare.

  

Hotellet var jätte bra och var nära till allt.
Vi trodde dock att den skulle vara liiiiite lyxigare med tanke på priset, men men..
Närheten till allt (verkligen allt!) gjorde ändå susen.¨
Och vi har ju stökat till det ordentligt och ändå fick vi det städat varje morgon!



Ny favorit!
Citron!!!
Jag älskar det!



Zoo bar, en riktigt bra klubb.



Såhär glad var jag på vägen hem! :)



Vi tog ett fotbad, allihopa.
Vi hade dansat så mycket att våra fötter hade svullnat upp
och sved som bara den!



Här var vi på ett indiskt ställe nära vårt hotell.
Ingen av oss orkade åka in till stan, haha!


Det var allt för nu... Lägger mer sen.


Speak up!
lovisa

visst var det i London du var?

Jag vill gärna åka dit så har du några tips. Vilket hotell bodde ni på? Hur bokade ni? Varifrån åkte ni och vad kostade det?

Jag vill veta allt!



Kramar

2009-04-30 @ 16:09:01
URL: http://daloatf.blogg.se/
lovisa

Vad coolt! Du hade verkligen tur!

Är det här rätt hotell:

Crowne Plaza London Ealing ?

2009-05-03 @ 14:03:42
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0