Några "påskbilder".

Idag är det måndag, en röd dag men ändå en måndag. Jag ska sitta i köket och plugga som bara den, eftersom biblioteket är stängt idag. Anledningen till varför jag ska plugga väldigt mycket idag är för att jag kommer "ta ledigt" imorgon ett par timmar och åka iväg till min kusin. Onsdag blir det rejäl plugg igen, men då på biblioteketen från morgon till kväll. Varför? Jo, på torsdag har jag en del att göra och kommer inte ha möjlighet att plugga på dagen.

Nog med mitt prat. Lite bilder.

       

1. Jag.
2. Jag försökte spela en roll i Glamour.
3. Emilys underbara klänning.
4. Emily suktar efter godiset.
5. Ja, hon fick det.
6. Jag, pressar in all skratt jag har.
7. Syrran framför solen.
8. Lite mat.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0