Påsk-städning.

Ja, här är det fullt ös. Hemma alltså. Mamma, min pedantiska lilla mamma, städar för fullt och ska ha det rent och prydligt lagom till påsken. Då ska jag minsann ta en massa bilder :)

Snart ska jag skutta iväg till stan för att luncha med syrran och strax därefter ska vi till "inskolning" av jobbet, Seven Eleven. Får se hur det går. Hoppas det går bra, för det skulle vara skönt att få några extra slantar i fickan.

Sedan är det fullt med planering inför imorgon. Ja, imorgon är det middag för hela slanten. Höhö! :) Och DÅ kan jag tala om för er - DÅ kommer det bli en massa bilder.


Speak up!
Berta

Vill bara önska en GLAD PÅSK!

2009-04-09 @ 10:25:46
URL: http://negativaberta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0