Seriösa problem.

Igår satt jag och kollade in två affärer i London, nämligen New Look och Next. Av tristess började jag skriva ner priserna på ALLT jag ville ha och jävlar.. Det blev en hel del. Nämligen 7000 kronor! Och detta var enbart två affärer och bara till mig (eller, undantag en sak bara).

Är det jag eller känner ni också att jag måste ta med mig extremt mycket fickpengar? :) Mamma och pappa, bjuder ni på lite? Älskling, du med? :D


Speak up!
Marina

Ah, new look, om jag minns rätt så shoppade jag loss där ganska ordentligt de två ggr jag har varit till london... den ligger på oxford street, eller hur? dom har fantastisk snygga och billiga kläder där!

2009-04-14 @ 20:34:03
Anonym

Ja, den ligger på Oxford Street. Mm, de hade faktiskt otroligt fina kläder och jag kommer nog shoppa ihjäl mig där! :)

2009-04-15 @ 00:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0