SU eller UU?

Det var mycket svårare än vad jag trodde att byta universitet. Helt sjukt att det ska behöva vara på det sättet. Tänk om någon verkligen behöver byta, av personliga skäl, men inte får eftersom Universitetet anser att det inte är nödvändigt?

Jag tycker dessutom att Stockholms Universitet har hanterat mitt fall väldigt dåligt eftersom de verkade inte ha en aning om vad de sysslade med, utan alla slängde ansvaret på varandra. Jätte dåligt, men vad ska jag göra? Jag måste få gå på SU nu till hösten för jag orkar verkligen inte pendla. Jag har varken ork, tid eller pengar för det. Så, snälla.. Låt oss hålla tummarna för mig.

         eller          


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0