Tisdag.

Snart närmar det sig påsken, hehe.

Idag ska jag strax iväg till skolan och jag kommer hem runt ett tiden. Som vanligt ska jag skutta iväg till biblioteket och plugga där en stund. Igår satt vi där ett par timmar och jag kom verkligen igång med C-uppsatsen. Det kändes underbart. Mariam och lillisen Adam kom förbi, men trots det gick det verkligen jätte bra att skriva. Adam är verkligen ingen jobbig unge, snarare världens underbaste. Så himla go och glad hela tiden (förutom när Asrin är i närhete, för då börjar han alltid gråta!).

Igår var även Alex här, den bråkstaken och ville köra brottning med mig. Jag, med min svaga kropp? Haha. Inte ens mot en 4-5 åring kan jag kämpa emot. Hur ska detta gå?

Imorgon ska jag, Domaren och Asrin åka iväg för att köpa en del till vår lilla fest. Härligt härligt.. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0