Böcker.

Det finns några "små" ändringar som ska göras i uppsatsen, men vi får se hur det går. 24 augusti är ventileringsdags. Jag ser fram emot över att få det här överstökat. Jag satt en liten stund och mixade lite med uppsatsen och sedan kom mina böcker. Twilight.

Jag har nästan läst ut del 1. Jag har sett den på film, men... ja, boken är ju suverän. Grrr på Edward Cullen. GRR!!

Det kändes grymt skönt att få ha uppsatsen och böckerna idag. Att tänka på annat. Idag, för andra gången under hela mitt liv, grät jag av ilska. Jag var så arg att jag började gråta. Jag blir oftast irriterad eller upprörd, något som går över väldigt snabbt. Jag blir sällan arg, speciellt till den grad att jag började gråta. Det är nog min kropps sätt att säga ifrån, att den inte orkar mer.

Jag orkar inte, varken fysiskt eller psykiskt. Jag orkar inte grubbla över allt hela tiden. Jag är så trött på er.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0